www.anunturisibiu.ro
Sectiuni
> Home
> Imobiliare
> Auto
> Anunturi Diverse
> Pensiuni
> Restaurante
> Hoteluri
> Catalog Firme
> Informatii utile
> Carte de telefon
Autentificare
· Parola uitata?
· Inregistrare
Gazduire DAVA Solutions
AC Helcor sprijina donatorii de sange
Reclama
ISOtop Enterprise - Modul Financiar + CRM
Adaugat pe 30 septembrie 2009.

Navigare:
· Inapoi la lista de articole
· Inapoi la pagina principala

O SINGURA licenta si ai acces de pe oricate statii de lucru!

Modulul FINANCIAR are rolul de a urmari si gestiona fluxurile de bani, din cadrul unei companii pe ansamblul ei, pe subunitati, pe proiecte. Informatiile obtinute pot servi managementului pentru decizii prezente si viitoare legate de circulatia banilor.

FUNCTIONALITATI:

* Gestioneaza facturile de intrare, iesire, incasari, plati . Se pot face incasari sau plati partiale sau incasa, plati mai multe facturi printr-o singura incasare respectiv plata
* Lucreaza cu orice moneda, cursul valutar este luat online, se pot face raportari pe diferite valute
* Se pot obtine rapoarte legate de fidelitatea clientilor si valorile incasate, informatii folosite apoi pentru a defini discounturi pe produse pentru diferiti clienti.
* Prin intermediul modulului se pot face previziuni cash-flow, inclusiv comparatia valorilor previzionate cu cele obtinute in mod real.
* Utilizeaza toate tipurile de documente pentru incasari, plati utilizatorul avand posibilitatea sa adauge oricand un nou tip de document.
* Prin rapoartele sale se pot monitoriza toate incasarile si platile pe perioade, pe tipuri de incasari/plati, pe operatori avand permanent imaginea datoriilor si incasarilor restante.
* Se pot introduce si gestiona contracte care vor genera automat facturi lunar sau periodic asa cum au fost stabilite prin contract.

Modulul PARTENERI - CRM are rolul de a gestiona tertii (clienti, furnizori), rutele de distributie si urmarirea rapoartelor legate de fidelitatea tertilor.

FUNCTIONALITATI:

* Gestioneaza partenerii(clienti, furnizori) cu date legate de banci, puncte le lucru, domenii activitate, persoane de contact;
* Gestiunea rutelor si impartirea clientilor pe rute de distributie
* Pe baza comenzilor client se pot genera avizele si facturile de vanzare
* Se pot trimite prin intermediul aplicatiei e-mailuri clientilor, cu attachment de documente, astfel incat in aplicatie ramane urma trimiterii acestora
* Urmarind documentele trimise, comenzile, facturile si plata acestora aplicatia ofera o imagine de ansamblu a relatiei cu partenerul de afaceri

Pentru a afla mai multe despre ISOtop Enpterprise - sistem integrat de gestiune si management, va stam la dispozitie pentru a va face o prezentare la sediul dvs.

Pentru stabilirea unei intalniri va rugam sa ne contactati: office@softzone.ro sau sa vizitati www.isotop.ro

Pentru ca reclama ta sa apara mai jos contacteaza-ne folosind pagina de contact

Portalul Judetului Salaj Anunturi Baia Mare Agentii Imobiliare Baia Mare Constructori Online